Туристік имидж
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
Туристік имидж – халықаралық туризмнің нарықтық қатынас жағдайындағы бет-бейнесі. Туристік бизнестің дамуына тікелей ықпал етеді. Туристік имиджге туристерді қабылдайтын аймақтардың тарихи, табиғи, әлеуметтік-экономикалық факторлары әсерін тигізеді.<ref>«Қазақстан»: Ұлттық энцклопедия / Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы «Қазақ энциклопедиясы» Бас редакциясы, 1998 ISBN 5-89800-123-9, VIII том</ref>
Сілтеме
<references />
{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:||}}}}
Мақала бастамасы | {{{article}}}}} мақаланың бастамасы. Бұл мақаланы толықтырып, дамыту арқылы, Уикипедияға көмектесе аласыз.{{#if::Санат:Үлгілер:Аяқталмаған мақалалар| Бұл ескертуді дәлдеп ауыстыру қажет.}} |
| Бұл үлгі мақалаларды автоматты түрде Үлгі:C қосады. {{#ifeq:Туристік имидж|Документация||}}{{#if::Санат:Үлгілер:Аяқталмаған мақалалар|}} |{{#if:||{{#if::Санат:Үлгілер:Аяқталмаған мақалалар|}}}} }}