Мергандайзинг
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
Мергандайзинг – маркетингтік коммуникациядағы бөлшек сауданың жиынтығы.<ref> Тұрсын Қ., Нұсқабайұлы Ж. Теледидар сөздігі – тележурналист анықтамалығы. Оқу құралы. –Алматы, «Білім», 2001</ref>.
Мергандайзинг негізінен сату және сейлз промоушн кезінде жарнама әдісі ретінде қолданылады. Негізгі мақсаты – жарнамаланған тауарды сату кезінде сатушыны ынталандыру және сатып алушыға тауарды өткізу мақсатында жасалатын амал-тәсілдерді барынша қолдану.
Мергандайзинг саласы бойынша мамандар тауарды өткізудің түрлі тәсілдерін ойлап табуда және дүниежүзінде бұл тәсілдер кеңінен қолданысқа ие болып отыр.
Дереккөздер
<references/> {{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}