Мергандайзинг

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

Мергандайзинг – маркетингтік коммуникациядағы бөлшек сауданың жиынтығы.<ref> Тұрсын Қ., Нұсқабайұлы Ж. Теледидар сөздігі – тележурналист анықтамалығы. Оқу құралы. –Алматы, «Білім», 2001</ref>.

Мергандайзинг негізінен сату және сейлз промоушн кезінде жарнама әдісі ретінде қолданылады. Негізгі мақсаты – жарнамаланған тауарды сату кезінде сатушыны ынталандыру және сатып алушыға тауарды өткізу мақсатында жасалатын амал-тәсілдерді барынша қолдану.

Мергандайзинг саласы бойынша мамандар тауарды өткізудің түрлі тәсілдерін ойлап табуда және дүниежүзінде бұл тәсілдер кеңінен қолданысқа ие болып отыр.

Дереккөздер

<references/> {{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}