Ақпараттық индустрия

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

Ақпараттық индустрия - 1988 жылы 300 млрд. доллардан, 2000 жылы 3 еседен астамға өз айналымын ұлғайтты. <ref> "Қазақ телевизиясы", Энциклопедия, "Қазақақпарат" Алматы, 2009 1-т, ISBN 978-601-03-0070-5 </ref>. Бұл әлемдегі алғашқы өнімдерін өндіруден кейінгінгі екінші сала болып табылады. Осы салада үстемдікке қолы жеткен ұлт XXI ғ. әлемдік экономикаға да жетекшілік етеді.

Бүгінде бұл салада АҚШ алдыңғы орында. Әлем сарапшылары елдерді 10 баллдық шкаламен былай орналастырған. Осы салада АҚШ (9,9 балл), Жапония (7,3), Батыс Еуропа (4,4) және КСРО (1,5) баллға ие.

АҚШ-тың ішкі жалпы өнімінің 1%-ы ғана 30 млрд. долларды күрайды. Әлемдегі 86 корпорация дүниежүзі ақпараттық тауар мен қызметтің 75%-ын өндіреді. 2) Ақпараттық индустрия өзіне бірнеше секторды біріктіреді: телекоммуникация; мәліметтерді өңдеу; баспа ісі, фильм, жарнама, дискі өндірісі, ақпарат агенттігі; электрониканы тұтыну; түрлі технологиялық құрал-жабдықтар және т.б.

Ақпараттық индустрия банк жүйесімен де тығыз байланысты. Ұлтаралық корпорациялар олардың дамуындағы негізгі тенденция болып табылады. Осы үрдіс барысында XIX ғ (Германияда Вольф, Францияда Гавас, Ұлыбританияда Рейтер).

Ұлтаралық үрдіспен бір мезгілде, коммуникациялық жабдықтар өндірісіне де көңіл аударылды. Америкадағы "Джэнерал электрик", немістің "Эдисон корпорейшн" фирмасынын негізін қалауға көмектесті. Ұлтаралық ұйым XX ғ-да телефон, телеграф, телекс және Жер серігі байланыс жүйесін қамтыды.

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}