Ашық қатысу тұжырымдамасы
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
Ашық қатысу тұжырымдамасы - жарнама берушінің өзіне бағдарламаның мазмұны жайында ешқандай міндеттеме қабылдамастан, уақытты сатып алуға рұқсат беру туралы коммерциялық саясат.<ref>"Қазақ телевизиясы", Энциклопедия, "ҚазАқпарат" Алматы, 2009 1-т, ISBN 978-601-03-0070-5</ref>. Мұндай саясат АҚШ-та 60 жылдарың ортасында кең тараған.
Дереккөздер
<references/>
{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}