Медиамагнат

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

Медиамагна́т — ықпалды, негізгі медиаресурстарға, яғни БАҚ-қа иелік ететін тұлғаларға қатысты айтылатын термин. Газет медиамагнаттары 19 ғасырда пайда болды. Ал 20 ғасырда термин ірі телекомпаниялар мен алып баспа үйлерінің иелеріне қатысты да айтыла бастады. Медиамагнаттар – БАҚ нарығында жұмыс жасайтын кәсіпкерлер. Көптеген елдерде бір медиамагнаттың қарамағында бірнеше газеттер, телеарналар, ақпарат агенттіктері, баспа үйлері болады. Мұны БАҚ нарығының монополиялануының бір көрінісі ретінде қарастыруға болады. {{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:||}}}}

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}