Маркетинг және менеджмент негіздері

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

15:17, 2017 ж. наурыздың 28 кезіндегі Нұрлан Рахымжанов (Талқылауы) істеген түзету

Үлгі:Инфобокс{{#if: ||}} Маркетинг және менеджмент негіздері2011 жылы Астана қаласы «Фолиант» баспасында басылып шыққан кітап. Кітап авторы/құрастырушысы — С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаев. Беттер саны — 320.<ref>«bookchamber.kz» сайтындағы кітаптар базасы</ref>

Қазақстан Республикасының Ұлттық мемлекеттік кітап палатасынан тіркелу кезінде берілген ISBN нөмірі — 978-601-292-354-4.<ref name=ISBN />

Қысқаша мазмұны

Үлгі:Quotation

Дереккөздер

Үлгі:Дереккөздер

Сыртқы сілтемелер

Үлгі:Book-stub Үлгі:Қазақстан кітап палатасы