Нұсқалар арасындағы айырмашылық: "Маркетинг және менеджмент негіздері"
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
ш (1 түзету) |
|
(айырмашылығы жоқ)
|
07:09, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі нұсқасы
Үлгі:Инфобокс{{#if: ||}} Маркетинг және менеджмент негіздері — 2011 жылы Астана қаласы «Фолиант» баспасында басылып шыққан кітап. Кітап авторы/құрастырушысы — С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаев. Беттер саны — 320.<ref>«bookchamber.kz» сайтындағы кітаптар базасы</ref>
Қазақстан Республикасының Ұлттық мемлекеттік кітап палатасынан тіркелу кезінде берілген ISBN нөмірі — 978-601-292-354-4.<ref name=ISBN />