Аудиторияны өлшеу

Қазақ Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
00:06, 2025 ж. сәуірдің 26 кезіндегі Moderator (Талқылауы | үлесі) істеген түзету

(айырм) ← Ескі түзетулер | Ағымдағы түзетулер (айырм) | Жаңа түзетулер → (айырм)
Мұнда ауысу: шарлау, іздеу

Аудиторияны өлшеу — теледидар ұйымдары сауалнама жүргізу, телефондық сауал, сондай-ақ электрондық өлшемдер әдістерін пайдалануы. <ref>Қазақ телевизиясы. Энциклопедия. — Алматы: "ҚазАқпарат", 2009, 1-т. ISBN 978-601-03-0070-57.</ref>.

Бұл әдістемелердің әрқайсысы жетілдірілу жолынан өтеді: мыс., бір уақытта ондаған сұрақты қамтыған сауалнама біртіндеп толып жатқан түр өзгерістерімен алмастырылады (жеке, отбасылық сауалнамамен, апта бойы кун сайын толтыруға есептелген күнделікті және т.б.) 60-жылдардың соңынан бастап кейбір телекомпаниялар отбасылық аудиометрлерді олшеуді күнделіктік сауалмен үйлестіре отырып, аралас зерттеулерді пайдалануда.

Дерекөздер

<references/> Үлгі:Суретсіз мақала