Нұсқалар арасындағы айырмашылық: "Аудиторияны өлшеу"
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
(Cat-a-lot: Аласталуда... Санат:Массмедиа) |
ш (1 түзету) |
(айырмашылығы жоқ)
|
08:20, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі нұсқасы
Аудиторияны өлшеу — теледидар ұйымдары сауалнама жүргізу, телефондық сауал, сондай-ақ электрондық өлшемдер әдістерін пайдалануы. <ref>Қазақ телевизиясы. Энциклопедия. — Алматы: "ҚазАқпарат", 2009, 1-т. ISBN 978-601-03-0070-57.</ref>.
Бұл әдістемелердің әрқайсысы жетілдірілу жолынан өтеді: мыс., бір уақытта ондаған сұрақты қамтыған сауалнама біртіндеп толып жатқан түр өзгерістерімен алмастырылады (жеке, отбасылық сауалнамамен, апта бойы кун сайын толтыруға есептелген күнделікті және т.б.) 60-жылдардың соңынан бастап кейбір телекомпаниялар отбасылық аудиометрлерді олшеуді күнделіктік сауалмен үйлестіре отырып, аралас зерттеулерді пайдалануда.
Дерекөздер
<references/> {{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}