Метакоммуникация

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

08:19, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі Moderator (Талқылауы | үлесі) істеген түзету

(айырм) ← Ескі түзетулер | Ағымдағы түзетулер (айырм) | Жаңа түзетулер → (айырм)

МетакоммуникацияБАҚ пен аудитория арасындағы байланыс пен оның аудиторияға әсерін зерттейтін жалпы коммуникацияның тарауы (бөлімі). <ref>Тұрсын Қ., Нұсқабайұлы Ж. Теледидар сөздігі – тележурналист анықтамалығы. Оқу құралы. –Алматы, «Білім», 2001</ref>.

Метакоммуникация көптеген бұқаралық ақпарат құралдары аудиториясын зерттейтін компанияларда, сондай-ақ консалтингтік компанияларда кеңінен қолданылады. Сонымен бірге телеарналардың, баспасөздің, радионың немесе ондағы бағдарламалардың рейтингісін анықтау үшін де жүзеге асырылады. Әсіресе телеарналар мен радиолар аудиторияны зерттеу және белгілі бір бағдарламалар аудиториясының санын анықтау мақсатында метакоммуникацияға жиі жүгінеді.

Дереккөздер

<references/> {{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}