Нұсқалар арасындағы айырмашылық: "Әлеуметтік зерттеу"

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

ш ({{Суретсіз мақала}} үлгісін үстедім)
 
ш (1 түзету)
 
(айырмашылығы жоқ)

08:21, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі нұсқасы

Әлеуметтік зерттеу – нәтижесі бойынша (репрезентативті таңдау бойынша республиканың барлық аймағынан 1200 адам сұралған) қазақстандыктар БАҚ жұмысындағы мынадай жайларға: а) жарнаманың негізсіз көптігіне (45,6); э) қоғаммен мемлекеттің нағыз ділгер мәселелеріне назар аудармауға, олардың мүддесін өздерінің меншік иелерінің мүддесімен ауыстыруға (31,8); б) БАҚ-тың билік орындарына тәуелділігіне (29,7); в) жалған ақпараттың таратылуына (26,3) көңілі толмайтынын білдірген. Осындай себептердің салдарынан маңызды әлеуметтік интернет ретінде БАҚ–қа қоғамдық сенімнің төмендеуінің орын алуы мүмкін. <ref>Қазақстан Баспагері мен полиграфистері. Анықтамалық. Алматы, "Білім" баспасы. 2005 ж. — 576 бет.ISBN 9965-09-134-Х</ref>.

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}