Бұқаралық ақпараттың екі сатылы ағымы

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

Бұқаралық ақпараттың екі сатылы ағымы - бұқаралық қоғам теориясына қарсы, плюралистік қоғамда Бұқаралық коммуникациялар ағымы осындай екі деңгейлі ағымда жалғастырушы рөлін атқаратын лидерлердің ісәрекетінен туындайтындығы туралы идея (Лазарсфельд және басқалар, 1944, Кац пен Лазарсфельд 1955). Идея бұқаралық ақпарат құралдары теориясын жасап шығаруда маңызды орынға ие болды.<ref name=a1>Орысша-қазақша түсіндірме сөздік: Әлеуметтану және саясаттану бойынша / Жалпы редакциясын басқарған э.ғ.д., профессор Е. Арын – Павлодар: «ЭКО» ҒӨФ. 2006. – 569 б. ISBN 9965-808-89-9</ref>

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:||}}}}

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}


{{#ifeq:|Үлгі

| Бұл үлгі мақалаларды автоматты түрде Үлгі:C қосады. {{#ifeq:Бұқаралық ақпараттың екі сатылы ағымы|Документация||}}{{#if::Санат:Үлгілер:Аяқталмаған мақалалар|}} |{{#if:||{{#if::Санат:Үлгілер:Аяқталмаған мақалалар|}}}} }}