Ақпарат өнімінің (көрсетілген қызметтің) бәсекеге қабілеттілігі
Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет
16:45, 2014 ж. ақпанның 25 кезіндегі Arystanbek (Талқылауы) істеген түзету
Ақпарат өнімінің (көрсетілген қызметтің) бәсекеге қабілеттілігі – ақпараттық өнімнің ішкі, сондай-ақ сыртқы нарықта табысы ретінде анықталатын тұтынушылық, бағалық және сапалық сипаттамаларының кешені. <ref>«Қазақ телевизиясы». Энциклопедия. – Алматы: «ҚазАқпарат», 2009, 1-т. – 640 б. ISBN 978-601-03-0070-5</ref>. Тауардың (көрсетілетін қызметтің) бәсекеге қабілеттілігін үксас тауарлармен (көрсетілетін қызметтермен) салыстыру арқылы ғана анықтауға болады.
Дереккөздер
<references/>
{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}