Консъюмеризм

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

08:19, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі Moderator (Талқылауы | үлесі) істеген түзету

(айырм) ← Ескі түзетулер | Ағымдағы түзетулер (айырм) | Жаңа түзетулер → (айырм)

Консъюмеризм – тұтынушылардың талап-тілегін қорғау жолындағы қозғалыс. <ref>Теледидар сөздігі – тележурналист анықтамалығы. Оқу құралы. –Алматы, «Білім», 2001. – 380 бет. ISBN 9965-09-033-5</ref>.

Қозғалыстың негізін қалаған алғаш рет тұынушылардың мүддесі үшін қарсылық шарасын ұйымдастырған Ральф Хидер. Қозғалыс қызметі фирма, компания, дүкендерге наразылық білдіру болып табылады. Консъюмеризмнің кең етек алуы жарнамада өзіндік бақылау орнатуға, барлық жарнамалық қызметте тұтынушылардың құқығын қорғау тааптарын ескеруге жол ашты.

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}