Ақпарат өнімінің (көрсетілген қызметтің) бәсекеге қабілеттілігі

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

08:20, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі Moderator (Талқылауы | үлесі) істеген түзету

(айырм) ← Ескі түзетулер | Ағымдағы түзетулер (айырм) | Жаңа түзетулер → (айырм)

Ақпарат өнімінің (көрсетілген қызметтің) бәсекеге қабілеттілігіақпараттық өнімнің ішкі, сондай-ақ сыртқы нарықта табысы ретінде анықталатын тұтынушылық, бағалық және сапалық сипаттамаларының кешені. <ref>«Қазақ телевизиясы». Энциклопедия. – Алматы: «ҚазАқпарат», 2009, 1-т. – 640 б. ISBN 978-601-03-0070-5</ref>. Тауардың (көрсетілетін қызметтің) бәсекеге қабілеттілігін үксас тауарлармен (көрсетілетін қызметтермен) салыстыру арқылы ғана анықтауға болады.

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}