Жарнамалық рецензия

Қазақстан Энциклопедиясы жобасынан алынған мәлімет

08:19, 2017 ж. сәуірдің 22 кезіндегі Moderator (Талқылауы | үлесі) істеген түзету

(айырм) ← Ескі түзетулер | Ағымдағы түзетулер (айырм) | Жаңа түзетулер → (айырм)

Жарнамалық рецензия – рецензияның бір түрі.<ref>Теледидар сөздігі – тележурналист анықтамалығы. Оқу құралы. –Алматы, «Білім», 2001. – 380 бет. ISBN 9965-09-033-5</ref>.

Оның кәдімгі әдеби рецензиядан айырмашылығы өте көп. Мәселен, кәдімгі рецензияда нысанның жақсы жақтары мен кемшіліктері қатар көрсетілсе, жарнамалық рецензияда көрермендер назары нысанның тек жақсы қырларына аударылады. Оның тағы бір ерекшелігі – ол нысанға баға бере отырып, тұтынушыға тікелей ұсыныс жасайды.

Жарнамалық рецензия тұтынушылар талғамының жоғарылауына үлкен септігін тигізеді. Жарнамалық рецензия көп жағдайда жарнама агенттіктері жұмысының тиімділігін арттырады.

Дереккөздер

<references/>

{{#invoke:Message box|ambox}}{{#if:||{{#if:|[[Санат:Еш медиа файлы жоқ мақалалар/{{{1}}}]]|}}}}